• Masszív bútorok legnagyobb kínálata
  • 100% elégedettségi garancia

Magazín

  • Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

    Massziv24.hu webáruház több, mint ezer terméket kínál az Ön otthonához. Termékeink nagy része készleten van raktárunkban. A készleten nem lévő bútorok beszállítóinknál megrendelhetők, e termékek mellett ,, Igénylésre” felirat látható. A pontos szállítási időről tájékozódhat  e-mailben az info@massziv24.hu-n. Ebben az esetben a szállítási idő 2-16 hét.
     
  • Hol lehet megtekinteni a terméket?

    Massziv24.hu webáruházunkban több, mint ezer terméket vásárolhat otthonához. Minden termékre érvényes a ,,próbáld ki és ha nem tetszik, küld vissza,, ajánlatunk. Ha a megvásárolt termék kipróbálása után nem nyerte el tetszését, akkor az eredeti csomagolásban 14 napon belül visszaküldheti.
     
  • Hogyan tudom megrendelni a kiválasztott terméket?

    Termékeinket megrendelheti a webshopunkon keresztül. Először válassza ki kínálatunkból a kívánt terméket és helyezze a kosárba, majd irány a kassza, ahol megadja a szükséges adatait. Termékeink megrendelhetőek e-mailben az info@massziv24.hu-n is. Ebben az esetben kérjük, adja meg a megrendelni kívánt terméket, a kívánt mennyiséget, a szállításhoz szükséges adatait, a kívánt fizetési módot (készpénz /előreutalás).

  • Milyen szállítási lehetőségek vannak?

    Házhozszállítás esetén a megrendelt terméket futárszolgálat szállítja ki. A szállítási folyamatról a vásárló folyamatos tájékoztatást kap. Készpénzzel való fizetés esetén, a termék átvétele után a futárnak kell kifizetni a rendelés összegét. Ritka esetben megtörténhet, hogy hibás terméket küldtünk esetleg megsérült a szállítás során. Ez esetben, kérjük, tájékoztasson minket e-mailben az info@massziv24.hu-n, a reklamációhoz fényképmelléklet küldése is szükséges.

  • Miért nem érhetőek el bizonyos termékek?

    Az oldalunk széleskörű termékkínálattal rendelkezik.  Termékeink elérhetőségét 3 havonta ellenőrizzük, mivel a legtöbb beszállítónk kínálata jelentős részét megváltoztatja. Sajnos jelenleg technológiailag nem lehetséges ezeket az ellenőrzéseket automatikusan elvégezni minden nap, mivel kínálatunkban szezonális termékek is megtalálhatóak.  Több száz terméket ellenőrzünk naponta, elérhetőségüket és más változásokat is a beszállítók oldaláról. Ezen oknál fogva van több termékünk mellett feltüntetve az ,,Igénylésre“ felirat, mivel ilyen esetben ellenőrizzük az ügyfeleink megrendelését a beszállítóinknál , hogy akadálymentes legyen az ügyintézés.